Erden jest to Kraj leżący na północy kontynentu, graniczący z Nawime, Rynszpurtem oraz Zerkwegiem. Panuje tu raczej delikatny klimat, nie licząc kapryśnej pogody w górach. Po ostatnich długo trwających wojnach, wreszcie nastały czasy pokoju utrzymujące się już ponad 20 lat. W kraju powstały liczne gildie i zakony. Państwo łączy w sobie bogactwo ras, kultur i religii. Po wojnie to właśnie Erden zostało nie oficjalnym centrum świata do którego tłumnie przybywają liczni mieszkańcy przyciągnięci wszechobecnym pokojem i tolerancją. Na razie nic nie wskazuje na wojnę, jednak nic nie wiadomo. Sąsiadujące państwa są zazdrosne o bogactwa Erden a rozwijająca się wewnątrz mroczna gildia nie poprawia sytuacji.
Tutaj możesz być kim chcesz!
Mapa Kraju
Najważniejsze miejsca:
Zamek Królewski w stolicy Munsontulso
Zamieszkuje go rodzina królewska wraz z całym dworem oraz służbą. Jest położony w najwyższej części Erden i widać go z każdego miejsca, dzięki czemu można określić swoje położenie.
Sala tronowa
Mieści się oczywiście w zamku. Tutaj władcy przyjmują gości i organizują spotkania. Z wyglądu przypomina skróconą wersję sali balowej znajdującej się naprzeciw.
Ogród Zamkowy
To ogólnodostępny ogród w szklarni, którym opiekują się magowie ziemi. Znajduje się tam mnóstwo roślin, które w naturalnych warunkach nie rosną w Erden. Przeważnie można tam spotkać urzeczonych pięknem przyrody artystów, którzy zmierzają do ogrodu w poszukiwaniu natchnienia.
Lewitująca Wieża Gildii amorfisto nad muk Kemmene
Nazywa się ją tak, ponieważ gdyby nie magia, nie byłaby w stanie się utrzymać. Jest to w pewnym sensie wieża astronomiczna. Stamtąd właśnie magowie starają się przewidywać pogodę oraz obserwują gwiazdy. Czasem jest ona udostępniana mistrzowi zakonu lotników, aby nadzorował powietrzne akrobacje podopiecznych.
Brama do Gildii Magów
Znajduje się w zachodniej części zamku. Strzegą jej silne zaklęcia, które rozpoznają jedynie członków i tylko oni mogę ją otwierać. Włamywaczy spotykają nieprzyjemne konsekwencje.
Sala obrad Gildii Magów od strony bramy
Tutaj magowie spotykają się aby omawiać różne kwestie, obchodzić święta czy się integrować. W tym miejscu urzęduje mistrz gildii.
Sala obrad Gildii Magów od strony bramy
Tutaj magowie spotykają się aby omawiać różne kwestie, obchodzić święta czy się integrować. W tym miejscu urzęduje mistrz gildii.
Mroczny Krąg w górach Toslokkemtut
Ciężko do niego dotrzeć, ponieważ okolice zawsze spowite są mgłą. Jeśli się nie wie, jak tam trafić, najprawdopodobniej się nie trafi. Mało kto jednak chce się tam wybierać. Właśnie tam czarnoksiężnicy odprawiają kult czarnej magii, przyzywają demony i składają ofiary.
Karczma u Ślepej Owcy na szlaku między Nom Luptun i Lulut
Jest to jedna z dwóch karczm w Erden. To tutaj organizuje się przeróżne biesiady, gdzie mieszkańcy bawią się przy kuflu piwa i znanych przyśpiewkach. Ślepa Owca to przezwisko właścicielki o kręconych, siwych już włosach. Kiedy była młoda, dzielnie walczyła w różnych bitwach i w jednej straciła oko. Jest bardzo wesoła i często opowiada o swojej młodości, a goście z chęcią słuchają. Można zatrzymać się tam na noc.
Wnętrze karczmy
Siedziba Zakonu Rycerskiego w Nom Luptun
Tutaj ćwiczą się wszyscy rycerze, zwiadowcy, łucznicy i giermkowie. Organizuje się tu również narady wojenne oraz turnieje rycerskie i składuje broń. Są tam komnaty mieszkalne, ale to od członków zależy, czy chcą tam osiąść czy nie. W pobliżu znajduje się kuźnia, gdzie pracują kowale oraz plac ćwiczebny.
Wieża Gildii Naukowej nieopodal Lekso
Cała wieża obfitująca w księgozbiory, modele planet, narzędzia i wszystkie inne rzeczy potrzebne pasjonatom nauki jest przez nich zajmowana. Znajduje się ona we wschodniej części zamku. W sali po prawej mieści się laboratorium, a biblioteka ciągnie całymi piętrami aż do oszklonego dachu. Z jakiegoś powodu zadomowiły się tam koty, ale nikt ich nie wygonił.
Wodospad Nimf Muptop na rzece Nyx
Rzeka bierze swój początek w źródle dosłownie paręnaście metrów przed urwiskiem. Jest to często odwiedzane miejsce, które przy dużych opadach przez swoje położenie zostaje zalewane wodą. Według opowieści, często można tam napotkać nimfy, choć mówiono również o syrenach, co wydaje się jednak jedynie plotką.
Las Sauvage
Wyrasta pomimo trudnych warunków wzdłuż Nyxy i ciągnie się aż do jeziora Tut Sonsut. W nim osiadli pustelnicy i wszyscy inni chcący żyć samotnie. Można tam spotkać wszelkiego rodzaju dzikie stworzenia.
Wioska Nelopon(na zdjęciu Główna Dzielnica)
Jedna z największych nadmorskich miejscowości, i choć bardziej przypomina miasteczko, nazywane jest wsią. Pracuje tutaj dużo rzemieślników. W dzielnicy głównej znajduje się między innymi piekarnia, zakład krawiecki czy targowisko.
Pływająca Wioska Tesketnekmum
Wioskę tworzą nietypowe i dość młode domki. To urokliwe miejsce które w szczególności ulubowali artyści oraz magowie wody. Jedno z najspokojniejszych miejsc w Erden.
Szpital w Lutkopnom
Lutkopnom już dawno zaatakowała roślinność, zatem tylko okazyjnie tutejsi zielarze muszą udawać się do ogrodu na zamku. W szpitalu stacjonuje cała gildia medyczna. Niegdyś była to jakaś świątynia, obecnie jednak pełni szpitalno-mieszkalną funkcję.
Wisząca wioska Semese nad Wodospadem Mgieł
Wodospad Mgieł jest kolejnym miejscem, w którym Nyxa napotyka urwisko. Rzeka w tym miejscu rozlewa się, jest bardzo płytka i można ją przejść, brodząc nogami po kolana w wodzie. Nurt jednak jest bardzo silny i to okazuje się wcale nie być takim prostym zadaniem. Wisząca wioska jest zamieszkana przez wszystkich lotników, którzy przez sprzyjającą przestrzeń powietrzną zdecydowali się tu osiedlić.
Karczma pod Ostrogami w Nutes Lut
Nazwę zawdzięcza zawieszonym nad wejściem ostrogom. Mówi się, że te ostrogi należały do wysłannika króla, który chciał aresztować złoczyńców. Podobno zawisł na jednym z drzew, ale prawdy nigdy nie dowiedziono. Karczma jest nieoficjalną siedzibą wszystkich brudnych elementów społeczeństwa i mieszkańcy wioski raczej niechętnie chadzają w tamte strony.
Wnętrze karczmy
Pustkowie Puposestut
Na pustkowiu niegdyś rozegrała się jedna z najważniejszych i najkrwawszych bitew. Oba wojska przykryła lawina śniegu. Dziś jest to najcichsze, najspokojniejsze i najbardziej niepokojące miejsce. Śmiałkowie i wszyscy inni zmuszeni podążać doliną opowiadają, że po dziś dzień słychać tam jęki, szepty oraz krzyki poległych niesione echem, a góry niebezpiecznie drżą. Niestety to jedyna droga, którą względnie bezpiecznie można przejść na drugą stronę gór nie obchodząc ich dookoła. Czasami można tam spotkać Mroczną Gildię.
Karczma u Ślepej Owcy na szlaku między Nom Luptun i Lulut
Jest to jedna z dwóch karczm w Erden. To tutaj organizuje się przeróżne biesiady, gdzie mieszkańcy bawią się przy kuflu piwa i znanych przyśpiewkach. Ślepa Owca to przezwisko właścicielki o kręconych, siwych już włosach. Kiedy była młoda, dzielnie walczyła w różnych bitwach i w jednej straciła oko. Jest bardzo wesoła i często opowiada o swojej młodości, a goście z chęcią słuchają. Można zatrzymać się tam na noc.
Wnętrze karczmy
Siedziba Zakonu Rycerskiego w Nom Luptun
Tutaj ćwiczą się wszyscy rycerze, zwiadowcy, łucznicy i giermkowie. Organizuje się tu również narady wojenne oraz turnieje rycerskie i składuje broń. Są tam komnaty mieszkalne, ale to od członków zależy, czy chcą tam osiąść czy nie. W pobliżu znajduje się kuźnia, gdzie pracują kowale oraz plac ćwiczebny.
Wieża Gildii Naukowej nieopodal Lekso
Cała wieża obfitująca w księgozbiory, modele planet, narzędzia i wszystkie inne rzeczy potrzebne pasjonatom nauki jest przez nich zajmowana. Znajduje się ona we wschodniej części zamku. W sali po prawej mieści się laboratorium, a biblioteka ciągnie całymi piętrami aż do oszklonego dachu. Z jakiegoś powodu zadomowiły się tam koty, ale nikt ich nie wygonił.
Wodospad Nimf Muptop na rzece Nyx
Rzeka bierze swój początek w źródle dosłownie paręnaście metrów przed urwiskiem. Jest to często odwiedzane miejsce, które przy dużych opadach przez swoje położenie zostaje zalewane wodą. Według opowieści, często można tam napotkać nimfy, choć mówiono również o syrenach, co wydaje się jednak jedynie plotką.
Las Sauvage
Wyrasta pomimo trudnych warunków wzdłuż Nyxy i ciągnie się aż do jeziora Tut Sonsut. W nim osiadli pustelnicy i wszyscy inni chcący żyć samotnie. Można tam spotkać wszelkiego rodzaju dzikie stworzenia.
Wioska Nelopon(na zdjęciu Główna Dzielnica)
Jedna z największych nadmorskich miejscowości, i choć bardziej przypomina miasteczko, nazywane jest wsią. Pracuje tutaj dużo rzemieślników. W dzielnicy głównej znajduje się między innymi piekarnia, zakład krawiecki czy targowisko.
Pływająca Wioska Tesketnekmum
Wioskę tworzą nietypowe i dość młode domki. To urokliwe miejsce które w szczególności ulubowali artyści oraz magowie wody. Jedno z najspokojniejszych miejsc w Erden.
Szpital w Lutkopnom
Lutkopnom już dawno zaatakowała roślinność, zatem tylko okazyjnie tutejsi zielarze muszą udawać się do ogrodu na zamku. W szpitalu stacjonuje cała gildia medyczna. Niegdyś była to jakaś świątynia, obecnie jednak pełni szpitalno-mieszkalną funkcję.
Wisząca wioska Semese nad Wodospadem Mgieł
Wodospad Mgieł jest kolejnym miejscem, w którym Nyxa napotyka urwisko. Rzeka w tym miejscu rozlewa się, jest bardzo płytka i można ją przejść, brodząc nogami po kolana w wodzie. Nurt jednak jest bardzo silny i to okazuje się wcale nie być takim prostym zadaniem. Wisząca wioska jest zamieszkana przez wszystkich lotników, którzy przez sprzyjającą przestrzeń powietrzną zdecydowali się tu osiedlić.
Karczma pod Ostrogami w Nutes Lut
Nazwę zawdzięcza zawieszonym nad wejściem ostrogom. Mówi się, że te ostrogi należały do wysłannika króla, który chciał aresztować złoczyńców. Podobno zawisł na jednym z drzew, ale prawdy nigdy nie dowiedziono. Karczma jest nieoficjalną siedzibą wszystkich brudnych elementów społeczeństwa i mieszkańcy wioski raczej niechętnie chadzają w tamte strony.
Wnętrze karczmy
Pustkowie Puposestut
Na pustkowiu niegdyś rozegrała się jedna z najważniejszych i najkrwawszych bitew. Oba wojska przykryła lawina śniegu. Dziś jest to najcichsze, najspokojniejsze i najbardziej niepokojące miejsce. Śmiałkowie i wszyscy inni zmuszeni podążać doliną opowiadają, że po dziś dzień słychać tam jęki, szepty oraz krzyki poległych niesione echem, a góry niebezpiecznie drżą. Niestety to jedyna droga, którą względnie bezpiecznie można przejść na drugą stronę gór nie obchodząc ich dookoła. Czasami można tam spotkać Mroczną Gildię.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz